27 Temmuz 2010 Salı

Raúl için ne dediler


Real Madrid'in efsane oyuncusunun kulübe veda etmesinin ardından takım arkadaşlarının Raúl hakkındaki görüşleri:

Iker Casillas: Real Madrid'in sembolüydü. İyi bir kaptan, iyi ve kötü tüm zamanlarda takımı nasıl yöneteceğini bilir. O, benim insan ve oyuncu olarak gelişmemde çok yardımcı olmuştu. Büyük takımların tarihleri büyük oyuncularla yazılır ve Raúl de onlardan biri.


Cristiano: Çocukken hep Raúl ile oynamayı hayal ederdim. Onunla aynı soyunma odasını paylaşmak benim için tarif edilemez bir onurdu. Hayatının bundan sonraki döneminde ona mutluluklar dilerim.

Kaká: Raúl çok etkileyici bir oyuncuydu,  bu kulüp için çok önemliydi onun vedası buradaki herkes için çok dramatik oldu.

Xabi: Eğer bir kulüpte 15 yıl oynayabiliyorsanız bu sizin nasıl bir oyuncu olduğunuzu anlatmak için yeterlidir. Bu kulübün tarihinde sembol bir isim olarak kalacak. 

Pepe: Kulüpte geçirdiği tüm bu sezonlar onun nasıl kaliteli bir oyuncu olduğunu gösteriyor. Ona ayrı bir saygı, sevgi duyuyorum; çünkü sakatlandığım zaman benimle çok ilgilenmişti. Onu hiçbir zaman unutmayacağım.

Drenthe: Raúl harika bir insan ve kaptandı. Takımdaki genç oyunculara her zaman yardımcı olmuş, onlarla sürekli ilgilenmiştir. 

Lass: Küçükken hatırlıyorum da Real Madrid maçlarında sadece onu izlerdim. 

Benzema : Real Madrid ve İspanyol futbolu için harikabir insan ve önemli bir figür. Takımdaki bütün futbolcuların özellikle de genç futbolcuların örnek alması gereken önemli birisi.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails